תקנון החנות

בס”ד
שלום רב !
חברת “פאסט. אס סטור בע”מ ” עושה את מירב המאמצים ע”מ לספק לך את המוצר הטוב ביותר ובמחיר הטוב ביותר, לפני שתבצע/י רכישה באתר היינו רוצים ומקווים שתקרא/י את תקנון החנות, תנאי הרכישה ותנאי האחריות

 

תנאי רכישה:

• כל רכישה באתר מהווה הסכמה לתנאי התקנון.
• “פאסט. אס סטור בע”מ ” שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון בכל עת וללא התראה מוקדמת.
• רכישת מכשיר סלולרי (הן בחנויות והן און ליין) מהווה אישור והסכמה לכך שתקנון האתר נקרא ובנוסף הובן טיב המוצר, זמן האחריות, אופן מימוש זכות האחריות, נוהל ביטול עסקה וכו’.
• אתר זה מאובטח בצורה מקסימלית ובנוסף פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת האתר או ברישומי החנות. בעת ביצוע ההזמנה תידרש להירשם לאתר ע”י מילוי פרטים אישיים (שם מלא, כתובת, טלפון וכו’) חובה למסור פרטים אמיתיים ונכונים, במידה וההזמנה שתבוצע ואחד הפרטים לא יהיו נכונים ההזמנה תבוטל ללא הודעה נוספת (במקרה הצורך ההזמנה תועבר לטיפול גורמי אכיפת החוק)
• אישור בתיבת המייל ישלח במס’ שלבים: א- אישור על קבלת ההזמנה באתר ב- אישור על חיוב כרטיס האשראי ג- אישור על משלוח בדואר + קבלת מס’ מעקב לדואר ישראל.
• פרטי האשראי לא יועברו לעולם לאף גוף חיצוני.
• מקרים בהם “פאסט. אס סטור בע”מ ” רשאית לבטל עסקה על דעת עצמה: טעות חריגה בפרסום (ט.ל.ח), מקרה של שיבוש ימי עסקים, מקרה של חוסר במלאי ומקרה שבו נציג מטעמנו לא יוכל ליצור קשר עם הלקוח כתוצאה מכוח עליון.
• צוות האתר עושה ככל שביכולתו על מנת לעדכן את האתר (מוצרים, מחירים, מבצעים, חדשות וכו’) לעתים כמו כל בן אנוש גם אנחנו טועים! חשוב לציין כי מפרט המכשירים נלקח מאתרי היצרניות ומסתמך עליהן אולם חשוב לציין שכל טעות בפרסום לא מחייבת את “פאסט. אס סטור בע”מ ” או היצרניות (ט.ל.ח)
• החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים בכל עת וללא הודעה מוקדמת, האתר עובד במקביל מול מס’ אתרי השוואות מחירים אולם המחיר הקובע הוא המחיר המופיע באתר החנות בלבד.
• “פאסט. אס סטור בע”מ ” מתחייבת לספק את המוצר תוך 7 ימי עסקים מרגע אישור חברת האשראי, אישור סופי ניתן עד 48 שעות לכל המאוחר לאחר ביצוע העסקה עצמה וזאת מכיוון שאנו מוודאים מול חברות האשראי כי הכרטיס אינו דווח גנוב / הונאה וכו’.
• עסקה שלא תאושר ע”י חברת האשראי תבוטל ומייל מפורט ישלח ללקוח, אין החנות או מי מטעמה מחויבים להודיע טלפונית ללקוח אלא רק על ידי אי מייל
• תמונות וסרטי הווידאו באתר הם לצורך המחשה בלבד.
• המחירים באתר כוללים מע”מ כחוק 
• ימי עסקים נחשבים ימים ראשון, שני, שלישי , רביעי וחמישי בלבד! ערב חג וחוה”מ אינם נחשבים ימי עסקים. יום ביצוע החיוב בפועל אינו נחשב יום עסקים!
• כל המוצרים באתר חדשים אלא אם צוין אחרת.
• במקרה של תקלה במכשיר וצורך לממש אחריות המעבדה בלבד היא זו שתחליט אם לתקן מכשיר או להחליף לוח / מכשיר חדש! לא הלקוח ולא החנות יהוו צד מכריע בסוגיה זו.
• המכירה במחיר המופיע באתר זאפ השוואת מחירים מיועדת ללקוחות פרטיים בלבד ומוגבלת למכשיר סלולרי אחד פר בית אב! מכשיר נוסף יחויב בתוספת 99 ₪, המכירה לסיטונאים, מוסדות וכו’ מתבצעת לא דרך האתר אלא מול מחלקת מכירות ספקים.
• אין בשום מצב אחריות על מגן מסך או לחלופין אין אחריות שרכישת מגן מסך תבטיח את אי שבירת המסך! כנ”ל לגבי מגן אחורי וכו’.

מדיניות משלוחים :

 

משלוח רגיל :

• משלוח בדואר רשום (משלוח חינם-עד 2 ק”ג) מבוטח ע”י דואר ישראל ואחריות אודות המשלוח מכל סוג הינה באחריות הלקוח בלבד! משמעות סעיף זה הוא שמוצר שלא הגיע בזמן האספקה, מוצר שאבד בדרך, מוצר שהגיע שבור או מעטפה שהגיעה פתוחה אין החנות או מי מטעמה אחראים על כך. הביטוח ממומש ישירות מול נציב תלונות הציבור של דואר ישראל (ניתן לרכוש שירות ביטוח לחבילה או לחלופין לבצע משלוח עם שליחה במסירה אישית בתוספת תשלום).

 

משלוח מהיר :

• רוב המוצרים באתר יסופקו באותו יום עסקים מרגע קבלת האישור מחברת האשראי.
• הזמנות אשר יאושרו עד השעה 11:00 יסופקו באותו יום עסקים ויישלחו עד השעה 16:00
• הזמנות אשר יאושרו עד השעה 15:00 יסופקו באותו יום עסקים ויישלחו עד השעה 19:00
• הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 15:00 יסופקו ביום העסקים העוקב.
•  עלות השילוח של שירות אקספרס אינה כלולה בעלות המכשיר.
• במידה והמוצר אינו זמין במלאי, זמן האספקה עשוי להיות ארוך מהמצוין בפרטי המשלוח.
• אישור הזמנה: רק לאחר שבוצע אישור מול נציג חברת האשראי לעסקה.
• ניתן לבטל עסקה בשליחות ללא עלות כל עוד המשלוח בחנות , ברגע שהמשלוח הועבר לחברת השליחויות , הביטול כרוך בתשלום עבור השליחות .

משלוחים מהירים יתאפשרו באזורי החלוקה הבאים:

אזור המרכז הרצליה ת”א ר”ג גבעתיים חולן בת-ים ראשון לציון בני ברק גבעת שמואל פ”ת קריית אונו אזור .

 
תנאי ביטול עסקה על פי תקנון משרד התעשייה והמסחר

לקוח אשר מכשיר סלולרי ו/או מוצר חשמלי אחר ומעוניין להחזירו יכול לעשות זאת בקריטריונים הבאים:

• המכשיר חדש ולא נעשה בו שימוש ובנוסף הוא ארוז באריזתו המקורית
• לא עברו 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר
• הודעה על ביטול העסקה תימסר לחנות ו/או מי מטעמה באי מייל ו/או פקס (פרטי התקשרות מופיעים בעמוד צור קשר)
• ביטול עסקה שלא עכב פגם במוצר יחויב ב100 ₪ דמי ביטול או 5 אחוז מערך המוצר (הנמוך מבניהם).
• רשאית “פאסט. אס סטור בע”מ ” לקזז דמי משלוח עבור המוצר.
• רכישה שבוצעה בכרטיס אשראי רשאית “פאסט. אס סטור בע”מ ” לקזז דמי סליקה של חברת האשראי בגובה של 2.6 אחוז או 59 ₪ הגבוה מבניהם.
• “פאסט. אס סטור בע”מ ” לא תזכה לקוח עבור הוצאות שילוח וכד’ שנוספו למבקש לבטל עסקה.
• לקוח ששילם במזומן ומבקש לבטל עסקה יישא בכל ההוצאות הנזכרות מעל והתשלום יתבצע בשיק או בהעברה בנקאית ע”פ שיקולי המנהלים.
• לקוח ששילם באמצעות כרטיס אשראי יזוכה באמצעות אותו הכרטיס בלבד.

תעודת אחריות למכשיר סלולרי חדש יבואן מורשה .
לקוח/ה יקר/ה תודה שרכשת אחד ממכשירי הסלולר של ” פאסט. אס סטור בע”מ ” חנות הסלולר המובילה בישראל.
• תעודת אחריות זו תקפה בצירוף חשבונית קנייה ובסניף הרכישה בלבד.
• תקופת האחריות הינה לתקופה של 12 חודשים ללוח האם.
• תקופת האחריות לסוללה הינה ל-6 חודשים, אין אחריות על סוללה נפוחה.
• תקופת האחריות לאביזרים נלווים הינה ל-30 ימים בלבד מיום הקנייה. (כבל נתונים, מטען, אוזניות וכו’)
• הזכות להעדיף תיקון ע”פ החלפת מכשיר שמורה לחנות, מנהליה או מי שהוסמך על ידיה בלבד.
• משך זמן התיקון הינו עד 14 ימי עסקים (שישי, ערב חג, חוה”מ אינם נחשבים ימי עסקים) ובתנאי שמלאי החלפים במעבדה המרכזית זמין.
• אין המעבדה אחראית על תוכן המכשיר ו/או לבצע גיבוי לתוכן בעת מסירת המכשיר לתיקון.
• אין אחריות על מסך / תצוגה.
• אין אחריות על שקע אופציות / טעינה.
• אין אחריות על טלפון נעול גישה (סיסמא, ציור,,ICLOUD, MI ACCOUNT, FLYME וכו’)
• אין אחריות במקרה בו בוצע ROOT או שינוי / עדכון גרסה באופן עצמאי.
• אין אחריות על מכשיר שאינו מראה מס’ סידורי IMEI .
• תיקון שבמסגרת האחריות או שלא במסגרת האחריות שיטופל במעבדה שלא אושרה מראש בכתב על ידינו תבטל כתב אחריות זה לאלתר.
• אין החנות, מנהליה או המעבדה אחראים על נזק שיגרם לאדם כתוצאה מתקלה בסלולרי הנרכש בחנות (אובדן ימי עבודה, אובדן הכנסה, נסיעות וכו’)
• אין החנות ו/ או המעבדה מתחייבים לספק מכשיר חליפי במהלך זמן התיקון.
• מכשיר שבמסגרת אחריות הוכנס לטיפול במעבדה יחויב בבדיקה כוללת ותיקון פגמים אחרים גם אם הדבר דורש תשלום מצד הלקוח, משמע לקוח שמכשירו דורש צריבה מחדש של התוכנה והוא הגיע עם מסך שבור המכשיר יטופל בתנאי שהלקוח מוכן שיוחלף גם המסך וזאת בתשלום.
• אין החנות / היבואן / המעבדה אחראית על אביזרים נלווים שימסרו יחד עם המכשיר לתיקון במעבדה.
• כל תיקון באחריות ושלא באחריות כפוף לנהלי המעבדה (מלבד תנאי תעודה זו)
• אין אחריות על נזקי טבע / כוח עליון / מים / קורוזיה / אבק / מעיכות / שברים וכו’.

כתב אחריות זה יבוטל לאלתר במידה והמכשיר במצב מוזנח משמע:
מכות, מעיכות, סימני הזנחה, סימני קורוזיה ומים, שברים וכו’.
אנא הצטיידו בכיסויים והגנה מתאימים והימנעו מאי נעימויות.

תעודת אחריות למכשיר סלולרי יבואן רשמי אריזה סגורה

לקוח/ה יקר/ה תודה שרכשת אחד ממכשירי הסלולר של “פאסט. אס סטור בע”מ ” חנות הסלולר המובילה בישראל.
• תעודת אחריות זו תקפה בצירוף חשבונית קנייה בכל סניפי הרשת.
• תקופת האחריות הינה לתקופה של 12 חודשים ללוח האם.
• תקופת האחריות לסוללה הינה ל-6 חודשים, אין אחריות על סוללה נפוחה.
• תקופת האחריות לשקע טעינה/ שקע אופציות הינה ל-6 חודשים מרגע הרכישה (אין אחריות במקרה של קורוזיה או שבר)
• תקופת האחריות לאביזרים נלווים הינה ל-90 ימים בלבד מיום הקנייה. (כבל נתונים, מטען, אוזניות וכו’)
• הזכות להעדיף תיקון ע”פ החלפת מכשיר שמורה לחנות, מנהליה או מי שהוסמך על ידיה בלבד.
• משך זמן התיקון הינו עד 7 ימי עסקים (שישי,ערב חג, חוה”מ אינם נחשבים ימי עסקים) ובתנאי שמלאי החלפים במעבדה המרכזית זמין.
• אין אחריות על טלפון נעול גישה (סיסמא, ציור,,ICLOUD, MI ACCOUNT, FLYME וכו’.
• אין אחריות על מסך / תצוגה.
• אין אחריות במקרה בו בוצע ROOT או שינוי / עדכון גירסה באופן עצמאי.
• אין המעבדה אחראית על תוכן המכשיר ו/או לבצע גיבוי לתוכן בעת מסירת המכשיר לתיקון.
• אין אחריות על מכשיר שאינו מראה מס’ סידורי IMEI .
• תיקון שבמסגרת האחריות או שלא במסגרת האחריות שיטופל במעבדה שלא אושרה מראש בכתב על ידינו תבטל כתב אחריות זה לאלתר.
• אין החנות / היבואן / המעבדה אחראית על אביזרים נלווים שימסרו יחד עם המכשיר לתיקון במעבדה.
• אין החנות, מנהליה או המעבדה אחראים על נזק שיגרם לאדם כתוצאה מתקלה בסלולרי הנרכש בחנות (אובדן ימי עבודה, אובדן הכנסה, נסיעות וכו’.
• אין החנות ו/ או המעבדה מתחייבים לספק מכשיר חליפי במהלך זמן התיקון.
• מכשיר שבמסגרת אחריות הוכנס לטיפול במעבדה יחויב בבדיקה כוללת ותיקון פגמים אחרים גם אם הדבר דורש תשלום מצד הלקוח, משמע לקוח שמכשירו דורש צריבה מחדש של התוכנה והוא הגיע עם מסך שבור המכשיר יטופל בתנאי שהלקוח מוכן שיוחלף גם המסך וזאת בתשלום.
• כל תיקון באחריות ושלא באחריות כפוף לנהלי המעבדה (מלבד תנאי תעודה זו’.
• אין אחריות על נזקי טבע / כוח עליון / מים / קורוזיה / אבק / מעיכות / שברים וכו’.

כתב אחריות זה יבוטל לאלתר במידה והמכשיר במצב מוזנח משמע:
מכות, מעיכות, סימני הזנחה, סימני קורוזיה ומים, שברים וכו’.
אנא הצטיידו בכיסויים והגנה מתאימים והימנעו מאי נעימויות.